קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סקווש, מנצ'גו וגבינה בגריל בלסמי-בצל

סקווש, מנצ'גו וגבינה בגריל בלסמי-בצל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סקווש, Manchego ו גבינה בגריל בלסמי-בצל. מנה זו מכילה כ 44 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 1083 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו גבינת מנצ'גו, חומץ בלסמי, לחם כפרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו חציל בגריל וסלט גבינת מנצ'גו עם בזיליקום טרי וזיגוג פלפל בלסמי-שחור, פירות אבן בגריל עם זיגוג בלסמי ומנצ'גו, ו אספרגוס בגריל בצל בלסמי וגבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 425 מעלות F. קו גיליון אפייה עם נייר קלף. ממיסים 2 כפות חמאה. לזרוק את הדלעת עם חמאה מומסת, סירופ מייפל, אבקת צ ' ילי, מלח ופלפל לטעום על תבנית האפייה מוכן. צלי עד לזהב ורך, כ -20 דקות. להניח בצד ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סירופ מייפלסירופ מייפל
חמאהחמאה
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בינתיים, להמיס 1 חמאה כף במחבת בינונית על אש בינונית נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל וזורקים למעיל. לבשל, בלי לערבב, עד הבצל מתחיל לפתח צבע חום עמוק, 10 עד 15 דקות. מערבבים ומוסיפים את חומץ בלסמי, סוכר, מלח ופלפל לפי הטעם. לבשל, ערבוב, עד תערובת הבצל מתעבה ומפתחת מתיקות אינטנסיבית, על 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
סוכרסוכר
4
בניית כריכים! חמאה 1 פרוסת לחם. בצד הלא מוטר, מוסיפים את המרכיבים בסדר זה מהיסוד: מנצ 'גו, סקווש, בצל מקורמל, שקדים פרוסים ועוד מנצ' גו. תסגרי עם עוד פרוסת לחם עם חמאה, עם חמאה למעלה. חזור עם שאר החומרים כדי להפוך 3 כריכים יותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל מקורמלבצל מקורמל
שקדים פרוסיםשקדים פרוסים
גבינת מנצ ' גוגבינת מנצ ' גו
חמאהחמאה
סקוושסקווש
לחםלחם
5
מחממים מחבת כבדה או מחבת שטוחה על אש בינונית. ממיסים את 2 כפות הנותרים חמאה במחבת. קל לבשל כל כריך, בקבוצות במידת הצורך, עד הגבינה מתחילה להמיס, 3 עד 4 דקות לכל צד. נמוך ואיטי הוא המפתח כאן אז אתה לא להרוג את הלחם שלך לפני הקרביים טעימים לקבל דביק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
צילום: James Wojcik