קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

סקווש פשוט & קארי מלפפון חמוץ סיד

סקווש פשוט & קארי מלפפון חמוץ סיד
סקווש פשוט & קארי מלפפון חמוץ לימון דורש על 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 383 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, ספריי אפונים, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו פסטת סקווש מתובלת עם ליים חמוצים, פשוט קוקוס קינואן קארי עדשים עם מנגו סיד, ו קארי בזיליקום בקיץ פשוט עם אורז ג'ינג'ר ליים קוקוס.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת כבדה ומוסיפים את משחת הקארי האדומה. מטגנים עבור 2 דקות, ולאחר מכן מוסיפים את הסוכר ומבשלים 4 דקות עד דביק וריחני.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הדלעת, מערבבים היטב ומבשלים 2-3 דקות, ואז יוצקים את חלב הקוקוס ואת קרם הקוקוס, מתבלים עם רוטב הדגים ומוסיפים את מלפפון חמוץ לימון ו lemongrass. מביאים לרתיחה ומבשלים כ 25-30 דקות על חום בינוני עד הסקווש הוא רך אבל לא רגשני.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
רוטב דגיםרוטב דגים
אליקסיר גאליקסיר ג
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
סכין קילוףסכין קילוף
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.