קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

סקונס גבינה בצורת לב

סקונס גבינה בצורת לב
סקונס גבינה בצורת לב הוא לקטו אובו צמחוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר אירופית. אם יש לכם אבקת אפייה, חלב, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 39%, וזה די רע. נסו סקונס דובדבן מיובש בצורת לב ושוקולד צ'יפס, נגיסות ביצה וגבינה בצורת לב, ו מאפי ארוחת בוקר גבינת שמנת תות בצורת לב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו קמח, סוכר, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתייה; מערבבים פנימה גבינה. בקערה קטנה שלבו ביצה, שמנת חמוצה, שמן וחלב. יוצרים באר במרכז החומרים היבשים; מערבבים פנימה את תערובת הביצים רק עד שהיא לחה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הופכים למשטח מקומח ולשים בעדינות 10-12 פעמים. בעדינות ללטף החוצה כדי 1/3-ב. עובי.
3
חותכים עם 3 אינץ ' מקומח. חותך בצורת לב.
4
מקום 2 ב. מלבד על תבנית אפייה משומנת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 425 למשך 15-20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
7
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירות נהדרות עבור סקון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "