קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

סקילט סטרוגנוף

סקילט סטרוגנוף
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: המבורגר סטרוגנוף מחבת, אחד קל-מחבת סטרוגנוף, ו בשר בקר סטרוגנוף.

הוראות

1
מערבבים טורקיה, חזיר, ואת המרכיבים הבאים 5 (פירורי לחם דרך חלבונים ביצה) בקערה, ומערבבים היטב. תערובת צורה לתוך כדורי בשר 24 (1 אינץ'). מעיל מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול, ומניחים מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פירורי לחםפירורי לחם
חלבוניםחלבונים
כדורי בשרכדורי בשר
טורקיה כולהטורקיה כולה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מוסיפים קציצות, ומבשלים 6 דקות, בראונינג מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
3
לנקז היטב. נגב טפטוף ממחבת עם מגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
4
להחזיר כדורי בשר למחבת.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים מים, גרגרי בויון ופטריות; מביאים לרתיחה. מערבבים אטריות; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 10 דקות או עד אטריות מכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליוןגרגרי בוליון
פטריותפטריות
פסטהפסטה
מיםמים
6
הסר מהחום; מערבבים בשמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
7
מפזרים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בויון בטעם בשרגרגרי בויון בטעם בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1(יכול להיות או להרחיק)טרגון מיובשטרגון מיובש5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות ביצים בינוניות לא מבושלותאטריות ביצים בינוניות לא מבושלות2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טחוןבשר חזיר טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו גולמי קרקעחזה הודו גולמי קרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבעולי פטריות וחתיכות, סחוטגבעולי פטריות וחתיכות, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם שיפון טרייםפירורי לחם שיפון טריים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב