קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סקמפי אנהיים שרימפס

סקמפי אנהיים שרימפס
Scampi שרימפס Anaheim עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 542 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלח כשר, יין, פלפל מקף ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-393 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס Anaheim Scampi, חסילונים ממולאים פלפלים אנהיים, ו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוגולה טרייה, לקישוטארוגולה טרייה, לקישוט57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת אסיאגו, חתוכה לחתיכות קטנותגבינת אסיאגו, חתוכה לחתיכות קטנות1גדולאבוקדו, קוביות גדולותאבוקדו, קוביות גדולות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1לימון, juicedלימון, juiced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1דאש1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גלם, קלופים ומתובלים, עם זנב על (מומלץ: סרטנים נמר)שרימפס גלם, קלופים ומתובלים, עם זנב על (מומלץ: סרטנים נמר)2(חוֹרֶף)בצל אדום טחוןבצל אדום טחון1קילוגרםסקווש ספגטי בינוני (אודותסקווש ספגטי בינוני (אודות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.