קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות20
מגזין

סקמפי עוף

סקמפי עוף
Scampi עוף יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. במנה עיקרית זו יש 1054 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח שום, חזה עוף, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב bisquick אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שוקולד צ'יפס ביסוויק קלות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: Scampi עם שום, צ'ילי ונענע: Scampi con Aglio, פפרוני E Nepitella, Scampi עוף, ו Scampi עוף.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקbisquickbisquick1תיבותפסטת עניבת פרפר (או הפסטה האהובה עליך - fettucine גם יעבוד טוב)פסטת עניבת פרפר (או הפסטה האהובה עליך - fettucine גם יעבוד טוב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת3ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית תפוחי אדמה מיידיתמחית תפוחי אדמה מיידית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריותפטריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול4חזה עוף נטול עצמות, חתוך לרצועותחזה עוף נטול עצמות, חתוך לרצועות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.