קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

סרטן וסלט תירס בגריל

סרטן וסלט תירס בגריל
סרטן וסלט תירס בגריל יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 203 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך בצל ירוק, עלי חסה בוסטון, מיונז קנולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: תירס בגריל, סרטן, סלט אספרגוס, קציצות סרטן עם תבלין תירס בגריל, ו סרטן בגריל רך מעטפת, תירס, ואספרגוס עם ארוגולה פסטו.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל גדולה מעל חום בינוני גבוה.
2
מניחים תירס במחבת; לבשל 8 דקות או עד חרוך מעט, פונה לעתים קרובות. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים גרעינים מאוזני תירס; מניחים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים סלרי ואת 4 המרכיבים הבאים (דרך בשר סרטנים) תירס; לזרוק בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים מיץ ליים, מיונז, פלפל שחור, מלח ופלפל אדום טחון בקערה קטנה, ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים רוטב על תערובת סרטן; לזרוק בעדינות מעיל.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים סלט על עלי חסה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו