קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

סרטן לואיס

סרטן לואיס
סרטן לואיס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 184 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לכם פטרוזיליה, עגבניות, מיונז דל שומן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סרטן לואיס, סלט סרטן לואי על אבוקדו, ו סלט סרטן לואי (לואי) .

הוראות

1
מערבבים סרטן וסלרי בקערה בינונית; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מערבבים היטב את רוטב הצ ' ילי ואת 7 המרכיבים הבאים בקערה בינונית; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
3
מניחים 1 1/3 כוסות חסה על כל אחד 6 צלחות הגשה. למעלה כל אחד עם תערובת 1/2 כוס סרטן. מסדרים 3 טריז עגבניות 1 טריז לימון, אם תרצה, סביב כל סלט; מפזרים ביצה קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
סרטןסרטן
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
4
מגישים עם רוטב.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.