קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

סרטן רנגון

סרטן רנגון
. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. עם כפית ציון של 29% המנה הזאת די גרועה. נסו סרטן רנגון (סרטנים & גבינת שמנת מלא Wontons), סרטן רנגון, ו סרטן רנגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F (220 מעלות C). תרסיס קל אפייה גיליון עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים שום, גבינת שמנת, סרטן, בצל ירוק, רוטב ווסטרשייר, ורוטב סויה בקערה. כדי למנוע עורות wonton מ ייבוש, להכין רק 1 או 2 רנגון בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים 1 כפית מילוי על מרכז כל עור וונטון. להרטיב את הקצוות עם מים לקפל את העור wonton באלכסון כדי ליצור משולש, הקשה על הקצוות כדי לאטום. להרטיב את אחת הפינות התחתונות. צור כתר על ידי משיכת שתי הפינות התחתונות יחד איטום. מסדרים את רנגון על תבנית האפייה ולרסס קלות עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד חום זהוב, 12 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.