קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות48
מגזין

סרטני הצדפה הרכים של שילה עם רוטב חמאת לימון

סרטני הצדפה הרכים של שילה עם רוטב חמאת לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סרטנים רך קליפה של שילה עם רוטב חמאה לימון. מנה אחת מכילה עד 66 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 915 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סרטנים, צלפים, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סרטנים רכים מוקפצים ברוטב חריף, סרטנים רכים עם תבלין תירס, ירקות שדה ורוטב פלפל אדום קלוי, ו סרטנים רכים מתובלים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.