קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות99
מגזין

סרטנים בקארי

סרטנים בקארי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סרטנים בקארי יכולים להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה עד 138 גרם חלבון 98 גרם של שומן, וסך הכל 1566 קלוריות. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. אם יש לך זרעי חילבה, אבקת קארי, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. נסו סרטנים בקארי, סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), ו סרטנים מטוגנים (סרטנים מים מתוקים)/??? (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה