קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

סרטנים מתובלים עם מיונז ווסאבי וכוסברה

סרטנים מתובלים עם מיונז ווסאבי וכוסברה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סרטנים מתובלים עם מיונז ווסאבי וכוסברה יכולים להיות מתכון עצום לנסות. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 326 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ווסאבי, עלי כוסברה, מיונז ביצה שלמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. מתכון זה מ donnahay.com.au יש 1 אוהדים. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), מיונז ווסאבי, ו סרטנים פריכים עם wasabi mayo & sweet chilli pepper dip.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.