קושיקל
מוכן ב28 דק.
מנות1
ציון בריאות74
מגזין

סרטנים שומשום ברביקיו (שרימפס)

סרטנים שומשום ברביקיו (שרימפס)
סרטנים שומשום ברביקיו (שרימפס) נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 1301 קלוריות, 150 גרם חלבון ו 65 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 28 דקות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לכם רוטב סויה, בצל ירוק, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו שום צ'ילי סרטנים עם אטריות שומשום, סרטנים שומשום עם סלט מנגו ירוק חמוץ, ו סלמון וסרטנים (שרימפס) עם שמיר וסיד איולי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.