קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

עגבניות ירושה ממולאות Panzanella

עגבניות ירושה ממולאות Panzanella
עגבניות ירושה ממולאות Panzanella הוא מתכון ים תיכוני המשמש 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 249 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם grissini, בצל, מלח כשר ופלפל טרי סדוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עגבניות ירושה ממולאות Panzanella, עגבניות ירושה ממולאות, ו עגבניות ירושה ממולאות צלויות.

הוראות

1
חותכים את העליון 1/4 אינץ ' את כל עגבניות ושמורה. עם סכין משונן, לחתוך את קרום הפנים מן העור החיצוני מבלי לחתוך לחלוטין; לגרוף את הממברנה ואת הזרעים החוצה עם כפית ולהעביר מסננת להגדיר מעל קערה כדי לנקז. מתבלים את העגבניות החלולות ואת הממברנה במסננת עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את הבצל בקערה קטנה ולכסות אותם עם 2 כפות חומץ וקורט של מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
תן לעמוד 10 דקות; זה יסיר חלק טעם חד גלם של הבצל. בקערה, להקציף יחד 1 כף חומץ, שמן שום ו 1/4 כוס מי עגבניות סחוטים. מתבלים היטב עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
קוצצים בגסות את קרום העגבניות המנוקז ומכניסים לקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את הבצלים ומוסיפים אותם יחד עם חתיכות לחם.
מרכיבים שתצטרך
6
לטפטף את הרוטב מעל הקערה ולזרוק היטב; עונה שוב ולהוסיף עוד שמן, מי עגבניות וחומץ, לפי הצורך, כדי להרטיב באופן שווה את המילוי. ממלאים כל עגבנייה ב-1/4 מהמילוי ומקשטים בצמרות העגבניות. תירגע עד שתהיה מוכן להגיש.
מרכיבים שתצטרך