קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגות חג הפסחא עם ציפוי שוקולד לבן

עוגות חג הפסחא עם ציפוי שוקולד לבן
אם יש לכם סוכר מגורען, שבבי שוקולד, גרידת תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עוגות חג הפסחא עם ציפוי שוקולד לבן, עוגות שוקולד עם ציפוי כמהין לבן, ו עוגות הדר עם ציפוי שוקולד לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו 3 (6 כוס) מחבתות מאפין עם ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
1
שים את השוקולד צ ' יפס וקיצור בקערה בינונית למיקרוגל. מיקרוגל על גבוה, ערבוב באמצע הדרך בין זמן הבישול, עד השוקולד נמס, על 40 עד 50 שניות. מערבבים עד חלקה. עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה, לנצח את גבינת שמנת בקערה בינונית עד חלקה, על 1 דקה. הכה בשוקולד נמס, מיץ תפוזים, וניל, ומלח עד מעורבב. עם המיקסר על מהירות נמוכה, לנצח את הסוכר של ממתקים, 1/2 כוס בכל פעם, עד חלקה, על 2 עד 3 דקות. מכסים בניילון נצמד ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
ונילוניל
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מיקרוגלמיקרוגל
בלנדרבלנדר
קערהקערה
1
לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, ומלח בקערה בינונית. עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה, להכות את החמאה, סוכר, וניל, ומלח בקערה גדולה עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את החלמונים ביצה, 1 בזמן, פועם היטב לאחר כל תוספת. עם המיקסר על מהירות בינונית, לנצח את שמנת חמוצה, גרידה, ומיץ עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מוסיפים את תערובת הקמח במהירות נמוכה, ומכים עד רק מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מלא כל כוס מאפין 2/3 מלא עם הבלילה.
5
אופים עד שקיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, 17 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
תן מגניב במחבת על מדף במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר את העוגות מהמחבת ולתת מגניב לחלוטין על מתלה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
עם מרית מתכת קטנה, מורחים את הזיגוג על גבי הקאפקייקס המקורר; להשתמש במגוון פירות וסוכריות כדי לקשט את העוגות.
מרכיבים שתצטרך
פירות מעורביםפירות מעורבים
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים12ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות מגוונות כגון אוכמניות, ביצי שוקולד מצופות ממתקים, ג'לי שעועית, דגני קשת בענן, מחרוזת שוש, וקרקרי גרהם מצופים שוקולדתוספות מגוונות כגון אוכמניות, ביצי שוקולד מצופות ממתקים, ג'לי שעועית, דגני קשת בענן, מחרוזת שוש, וקרקרי גרהם מצופים שוקולד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקל חמאה, בטמפרטורת החדרמקל חמאה, בטמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדרחבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2חלמוניםחלמונים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך21/2 כתום, juiced (אודות1/2 כתום, juiced (אודות2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,1/2 כתום, מקונן (אודות1/2 כתום, מקונן (אודות0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)קיצור ירקותקיצור ירקות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס לבןשוקולד צ'יפס לבן