קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

עוגות סרטנים מקסיקלי

עוגות סרטנים מקסיקלי
קציצות סרטן מקסיקליות יכולות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 272 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם פירורי לחם, פלפל, מרגרינה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קורנפלקס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קורנפלקס-שוקולד צ'יפס-עוגיות מרשמלו כקינוח. נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות סרטנים כמו בקתת הסרטנים של ג'ו, ו עוגות סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
להמיס מרגרינה במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
להוסיף סלרי, פלפל, jalapeo; לטגן 3 דקות או עד מכרז. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
4
מערבבים מיונז ואת החומרים הבאים 5 (מיונז דרך ביצה) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
מוסיפים תערובת סלרי, פירורי לחם, בצל ירוק, בשר סרטנים ותירס ומערבבים היטב. מחלקים תערובת crabmeat לתוך 10 חלקים שווים, בעיצוב כל אחד לתוך פטי 1/2 אינץ ' עבה. קציצות חפירה בקורנפלקס.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
קורנפלקסקורנפלקס
בשר סרטניםבשר סרטנים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
6
מניחים קציצות על תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
7
אופים ב 450 במשך 15 דקות; להפוך קציצות מעל, ואופים 10 דקות נוספות או עד הזהב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
8
מגישים עוגות סרטנים ברוטב קוקטייל, ומקשטים עם עלי כוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
סרטןסרטן

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, סחוטתירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקורנפלקס מרוסק דקקורנפלקס מרוסק דק11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות11 קילו קישואים,כוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליהכוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליה1(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז אורמיונז אור454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו2(חוֹרֶף)¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב קוקטייל או סלסה בינונית-חמהרוטב קוקטייל או סלסה בינונית-חמה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.