קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוגות סרטנים עם רוטב פלפל אדום קלוי

עוגות סרטנים עם רוטב פלפל אדום קלוי
עוגות סרטנים עם רוטב פלפל אדום קלוי יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 632 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו כמה טיפות של רוטב פלפל, רוטב ראנץ', קרקר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיונז שומן מופחת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Zaarbucks ביסקוויטים שקדים משמשים מפורסמים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו פשטידות פחמימות סרטן W / רוטב פלפל אדום קלוי, עוגות סרטנים ברוטב פלפל אדום, ו עוגות סרטנים אפויות עם פלפל אדום צ'יפוטלה ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים ארוחת קרקר בקערה ומכינים באר במרכז הארוחה. מקציפים ביצה עם חלב ושופכים לתוך טוב. להרטיב קרקר ארוחה ולשלב נוזלי עם ארוחה באמצעות הקוצים של מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים בשר סרטנים, מרתיחים סרטן תיבול, אבקת אפייה, פטרוזיליה, גרידת לימון, סלרי, ווסטרשייר, רוטב פלפל חריף, ומיונז לקערה.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת אפייהאבקת אפייה
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
בשר סרטניםבשר סרטנים
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את כל החומרים היטב טופס לתוך 8 (3 אינץ') קציצות.
4
הוסף 1/2 אינץ ' ירקות או שמן קנולה למחבת וחום לטמפרטורה גבוהה בינונית. מטגנים עוגות 3 דקות בכל צד ולנקז על צלחת מרופדת מגבת נייר. לבשל 4 עוגות בכל פעם, כך טמפ שמן לא לרדת נמוך מדי.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
עבור רוטב פלפל אדום, לשלב פלפלים אדומים סחוטים בקערת מעבד מזון עם מיונז ורוטב צ ' ילי. Pulse / לטחון את החומרים לרוטב חלק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
פלפל אדוםפלפל אדום
מיונזמיונז
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
6
להעביר רוטב למנה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
מגישים עוגות סרטנים עם רוטב ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
רוטברוטב
סרטןסרטן

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים4ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות או שמן קנולה, לטיגוןירקות או שמן קנולה, לטיגון1צלעסלרי מהלב של הגבעול, קצוץ דקסלרי מהלב של הגבעול, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילי מוכןרוטב צ'ילי מוכן11 קילו קישואים,סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת קרקריםארוחת קרקרים1ביצה, הוכהביצה, הוכה1קומץפטרוזיליה עלה שטוח, קצוץפטרוזיליה עלה שטוח, קצוץ1לימון, מקונן, בתוספת 1 לימון, לחתוך טריזים, לקישוטלימון, מקונן, בתוספת 1 לימון, לחתוך טריזים, לקישוט340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הרים מעל כדי להסיר כל שברי פגזבשר סרטן גוש, הרים מעל כדי להסיר כל שברי פגז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1זרוקכמה רוטב פלפל חריףכמה רוטב פלפל חריף2(חוֹרֶף)מיונז או רוטב ראנץמיונז או רוטב ראנץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז או מיונז שומן מופחתמיונז או מיונז שומן מופחת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים אדומים קלויים, מנוקזים, או 1 פלפל אדום קלוי טרי גדולפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים, או 1 פלפל אדום קלוי טרי גדול1זרוקכמה רוטב ווסטרשיירכמה רוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.