קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

עוגות שוקולד עם מרשמלו כתום שרוף

עוגות שוקולד עם מרשמלו כתום שרוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגות שוקולד עם מרשמלו כתום שרוף. מנה אחת מכילה 273 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 18 מנות. לך לחנות ותביא שמן קוקוס, קורנפלור, חלב חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: שוקולד טבל מיני שמפניה מרשמלו עם סוכר כתום דם, עוגות שוקולד תפוזים ללא ביצים / עוגות טבעוניות, ו כתום שרוף נגרוני.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: מבער קולינרי
ציוד שתשתמש בו
מבערמבער
1
מערבבים את עמילן התירס ואת אבקת הסוכר בקערה ולהפיץ באופן שווה על מחבת גיליון. זה מה שאתה יהיה למקם את המרשמלו על כפי שהם מסיימים כך שהם לא מקל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מרשמלומרשמלו
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
2
מפזרים את הג ' לטין מעל 1/3 כוס מים קרים מאוד בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף מקצף.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
3
בסיר קטן מצויד מדחום ממתקים, לערבב את הסוכר מגורען וסירופ תירס עם 1/3 כוס מים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סירופ תירססירופ תירס
ממתקיםממתקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מניחים מעל חום בינוני גבוה ולהביא לרתיחה. כאשר הסירופ מגיע 245 מעלות F, להסיר מהחום. הפוך את המיקסר לבינוני (הג 'לטין הפורח יהיה עבה וגושי-אל תדאג, זה אמור להיראות ככה) ולאט לאט לשפוך את הסירופ החם לתוך הג' לטין, להיזהר לא להכות את הלוחש או לתת לו לרוץ במורד הצדדים של הקערה. לאחר כל הסירופ משולב, להפוך את המיקסר גבוה ומכה עד התערובת מתחילה להתקרר; זה יהיה לצבור נפח, להפוך לבן ולהתחיל למשוך מן הצדדים של הקערה, ואת החיצוני של הקערה יהיה קרוב לטמפרטורת החדר, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
ג ' לטיןג ' לטין
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים את תמצית הכתום ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
תמצית תפוזיםתמצית תפוזים
6
קל לרסס כפית גדולה עם ספריי בישול. זרקי כ-1/2 כוסות בגודל של המרשמלו על תערובת אבקת הסוכר ותני לצנן, לרסס את הכף בין כפות -- את רוצה 18 כפות בסך הכל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרשמלומרשמלו
7
עבור הקאפקייקס: מחממים את התנור ל 350 מעלות F ו קו מחבתות קאפקייקס עם 18 ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
8
מערבבים את הקמח, סוכר מגורען, אבקת קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מערבבים את חלב החמאה, קפה, שמן קוקוס, וניל וביצים בקערה אחרת עם מקצף. הפוך באר במרכיבים היבשים ולהוסיף את התערובת הרטובה, לטאטא עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן קוקוסשמן קוקוס
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קפהקפה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מלא כל אוניית קאפקייקס שני שלישים מלאים עם הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
11
אופים עד נפוח ובוחן עוגה מוכנס יוצא נקי, 10 עד 12 דקות. מגניב במשך 5 דקות לפני הסרת העוגות מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
12
מניחים את מרשמלו scoops על גבי cupcakes החם. באמצעות לפיד קולינרי, לפיד כל מרשמלו לקרמל.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
קאפקייקסקאפקייקס
13
לשרת.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קוקוס, מחומםשמן קוקוס, מחומם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חםקפה חם1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס קלסירופ תירס קל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מעטפות ג'לטיןמעטפות ג'לטין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס