קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות13
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות שוקולד עם תותים בוערים

עוגות שוקולד עם תותים בוערים
עוגות שוקולד עם תותים בוערים עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 13 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 722 קלוריות. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה מאופים מפזרים יש 40710 אוהדים. אם יש לכם קנולה, חמאה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: Flaming עוגות עוגת אלסקה אפויה, עוגות גזרים ועפר {עם תותים מצופים בשוקולד}, ו תותים וקאפקייקס.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2מקלותחמאה רכהחמאה רכה3(חוֹרֶף)קנולה או שמן צמחי אחרקנולה או שמן צמחי אחר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים18תותים - תצטרך כמה שיותר כמו שיש לך עוגותתותים - תצטרך כמה שיותר כמו שיש לך עוגות2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים151וודקה, רום, או הבחירה שלך של אלכוהול 80 הוכחה או גבוה יותר (השתמש Bacardi לתוצאות להיכשל הוכחה)וודקה, רום, או הבחירה שלך של אלכוהול 80 הוכחה או גבוה יותר (השתמש Bacardi לתוצאות להיכשל הוכחה)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קאפקייקס עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.