קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות42
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות דלעת שוקולד צ'יפס

עוגיות דלעת שוקולד צ'יפס
ניתן להכין את המתכון עוגיות דלעת שוקולד צ'יפס בערך 30 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 162 קלוריות. מתכון זה משמש 42. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו מוצק לארוז דלעת, ביצים, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 19 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 30%, המנה הזו לא כל כך סופר. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה תבלינים דלעת, עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה תבלינים דלעת, ו עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו קמח, סוכר, קינמון, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים דלעת, שמן, ביצים, חלב ווניל; מקציפים במהירות בינונית עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
דלעתדלעת
ונילוניל
ביצהביצה
חלבחלב
אגוזיםאגוזים
שמן בישולשמן בישול
3
זרוק על ידי כפות על גבי ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 ניתנים להזזה למשך 13-14 דקות או עד שהקצוות רק מתחילים להשחים. מצננים 2 דקות; מוציאים לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "