קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות78
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות חזרה לבית הספר

עוגיות חזרה לבית הספר
עוגיות חזרה לבית הספר דורשות בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 106 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו זה משרת 78 . אם יש לכם דגני אורז, קוקוס, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 17%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מיני טאקו פיצה ביס וחזרה לבית הספר ביקור סטייפלס בחזרה למרכז בית הספר, רעיונות לארוחת צהריים חזרה לבית הספר ועוגיות חמאת בוטנים וג'לי, ו ארוחת ערב חזרה לבית הספר.

הוראות

1
בקערה גדולה שמנת את הקיצור, חמאת הבוטנים והסוכר החום עד לקבלת אור ותפוח. מקציפים פנימה חלבונים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
חלבוניםחלבונים
קיצורקיצור
ונילוניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה ואבקת האפייה; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את הדגנים, האגוזים, הקוקוס והשיבולת שועל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קוקוסקוקוס
דגני בוקרדגני בוקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
שיבולת שועלשיבולת שועל
3
זרוק על ידי כפות מעוגלות 2 אינץ'. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים. משטחים בעזרת מזלג ויוצרים תבנית חוצה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 למשך 7-8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר למתלים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "