קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות68
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות חמאת בוטנים

עוגיות חמאת בוטנים
עוגיות חמאת בוטנים היא קינוח צמחוני לקטו אובו . חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -113 גרם חלבון , 332 גרם שומן , ובסך הכל 6154 קלוריות . מתאים ל-1 מנות. , מתכון זה מכסה 72% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם אבקת אפייה, ביצים, סוכר חום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 84% . מתכונים דומים: עוגיות הפתעה של חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוני פאדג'י עם מרכז חמאת בוטנים!) , עוגיות הפתעה של חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוני פאדג'י עם מרכז חמאת בוטנים!) , ומוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם חמאת בוטנים שוקולד כוסות .

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקינוח. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "