קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות טבול דבש

עוגיות טבול דבש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות טבול דבש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 112 קלוריות. מתאים ל-24 מנות. אם יש לכם דבש, פיסטוקים, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגיות טבולות שוקולד, עוגיות כריך טבול, ו עוגיות טבולות שוקולד.

הוראות

1
מערבבים סוכר, דבש, מים, מיץ לימון, פרוסות לימון בסיר; מביאים לרתיחה. מבשלים, ערבוב מדי פעם להמיס סוכר (15-20 דקות). להפריש להתקרר לחלוטין. לטבול עוגיות חמאה לתוך סירופ מקורר, ואז קצוץ דק פיסטוקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאהעוגיות חמאה
1/3 עד 1/2 כוס אגוזים, קצוצים1/3 עד 1/2 כוס אגוזים, קצוצים
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
העברה לצלחת מרופדת בנייר שעווה עד שנקבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "