קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות34
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות סנדוויץ ' Gingersnap עם ציפוי חמאה לימון

עוגיות סנדוויץ ' Gingersnap עם ציפוי חמאה לימון
זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-40 דקות. אם יש לך מלח, סוכר חום, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוגיות זנגביל רכות ולעיסות עם ציפוי לימון קרם חמאה, עוגיות סנדוויץ ' Gingersnap עם מילוי לימון, ו עוגיות סנדוויץ Funfetti עם ציפוי קרם חמאה וניל.

הוראות

1
בקערה גדולה, לנצח 1/2 כוס חמאה וסוכרים עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד אור ורך. לנצח מולסה ומים עד מעורבב (תערובת עשויה להיראות מקושקשת). במהירות נמוכה, פעימה בקמח, זנגביל, קינמון, סודה לשתיה, ציפורן ומלח. מחלקים את הבצק לשניים; לעטוף כל חצי בניילון נצמד. מקררים כ 2 שעות או עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
2
מחממים תנור ל 177°. גיליונות עוגיות קו עם נייר קלף בישול. על משטח משוריין היטב, לגלגל חצי הבצק בכל פעם עד עובי 1/8 אינץ ' (לשמור את הבצק שנותר בקירור).
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
חותכים עם חותך עוגיות עגול 2 אינץ'. באמצעות קצה גדול של קצה צנרת או חותך canap עגול 1/2 אינץ', לחתוך חור במרכז מחצית מגזרות. בזהירות להעביר גיליונות עוגיות, הצבת 1/2 אינץ ' זה מזה. לאסוף שאריות.
מרכיבים שתצטרך
לגזור עוגיותלגזור עוגיות
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 9 עד 12 דקות או עד להגדיר במרכז. מגניב 2 דקות; להסיר מגיליונות עוגיות כדי מדפי קירור. מגניב לגמרי, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
בקערה גדולה, לנצח את החומרים ציפוי במהירות בינונית עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים על 1 זיגוג כפית גדושה על כל עוגייה; למעלה עם עוגייה גזורה. אם תרצה, מפזרים קליפת לימון מגוררת נוספת על זיגוג במרכז.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
ציפויציפוי
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת3(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים