קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות42
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שיבולת השועל העמוסות של פאולה

עוגיות שיבולת השועל העמוסות של פאולה
את המתכון ניתן להכין עוגיות שיבולת שועל עמוסות של פאולה בסביבות 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה מכין 42 מנות עם 98 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מאוכלרשת דורשת קמח, סודה לשתיה, אגוזי מלך וחמאה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). עוגיות שיבולת השועל העמוסות של פאולה, עוגיות שיבולת שועל טעונות, ו עוגיות שיבולת שועל טעונות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
משמנים 1 גיליונות עוגיות או יותר.בעזרת מערבל חשמלי, קרם יחד חמאה, קיצור וסוכר בקערה עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
מוסיפים ביצה ומקציפים עד שהתערובת בהירה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
מנפים יחד קמח, סודה לשתייה, מלח, אבקת אפייה, ג ' ינג ' ר, אגוז מוסקט, קינמון, ציפורן ופלפל אנגלי; מערבבים לתערובת מוקרמת. מקפלים פנימה שיבולת שועל, צימוקים, אגוזי מלך ווניל, ומערבבים היטב. זרוק על ידי כפיות מעוגלות על גיליון עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
שיבולת שועלשיבולת שועל
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציפורןציפורן
עוגיותעוגיות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך 12 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מזלפים ציפוי חמאה חומה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציפויציפוי
7
בסיר קטן מחממים חמאה על אש בינונית עד להזהבה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מסירים את הסיר מהאש; מערבבים פנימה אבקת סוכר וניל מנופה. מערבבים מספיק מים (2 עד 3 כפות) כדי ליצור ציפוי של עקביות מטפטפת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
ציפויציפוי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מזלפים על עוגיות חמות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה(1/2 מקל) חמאה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה, מרוכך(1/2 מקל) חמאה, מרוכך12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר מנופהאבקת סוכר מנופה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל לבישול מהירשיבולת שועל לבישול מהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקותקיצור ירקות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות שיבולת שועל בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.