קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות שיבולת שועל וצימוקים X

עוגיות שיבולת שועל וצימוקים X
עוגיות שיבולת שועל וצימוקים X יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הקינוח שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 156 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. מתאים ל-36 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא את "ונילן אקסטראקט", "גראונד מוסקט", "שוגר" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון של 16% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגיות שיבולת שועל וצימוקים, עוגיות שיבולת שועל וצימוקים, ו עוגיות שיבולת שועל צימוקים רום.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז קל מצעים לעוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את המרגרינה, שמן, סוכר חום וסוכר לבן עד חלקה. הכה בתחליף הביצה, וניל ומים.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
קרםקרם
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח, סודה לשתיה, קינמון ואגוז מוסקט; מערבבים לתוך תערובת הסוכר. מערבבים את שיבולת השועל, שיבולת שועל סובין, נבט חיטה, צימוקים ואגוזים. זרוק על ידי כפית על גבי גיליונות העוגיות מוכן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
נבט חיטהנבט חיטה
קינמוןקינמון
שיבולת שועלשיבולת שועל
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
עוגיותעוגיות
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 18 עד 20 דקות בתנור שחומם מראש, או עד הקצוות משחימים קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר מגיליונות עוגיות להתקרר על מדפים תיל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה, מרוכךמרגרינה, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים11 קילו קישואים,פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן