קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

עוגת אפרסק צרפתית קלה

עוגת אפרסק צרפתית קלה
פאי אפרסק צרפתי קל יכול להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 151 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם סוכר, ביצה, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגת אפרסק מיושנת, עוגת משי צרפתית תוצרת בית (מאפס), ו קל עוגת תפוחים תוצרת בית מילוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C). הקש מאפה עוגה לתוך מחבת פאי 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגותבצק עוגות
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
2
ממלאים קרום עוגה מוכן עם אפרסקים.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
אפרסקאפרסק
3
מערבבים סוכר, ביצה, קמח, חמאה וקינמון יחד בקערה; לשפוך על אפרסקים.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
אפרסקאפרסק
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות. להפחית את החום ל 350 מעלות F (175 מעלות C); אופים עד מילוי אפרסק מבעבע וקרום הוא השחי קלות, 40 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 103 דולר לבקבוק.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.