קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת אפרסקים קלה

עוגת אפרסקים קלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל סנדלר אפרסק קל. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 310 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ צ'או יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו חמאה, אבל אפרסקים, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת אפרסקים קלה, עוגת אפרסקים קלה, ו מאפה אפרסקים קל מדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 218° ומסדרים מתלה באמצע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הסוכר החום, מיץ לימון, קורנפלור, וניל, ומלח בקערה גדולה מקציף לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
עמילן תירסעמילן תירס
ונילוניל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את האפרסקים ומערבבים עד מצופה שווה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
4
מעבירים את התערובת לזכוכית 8 על 8 אינץ ' או לתבנית אפייה קרמית, מסדרים שכבה זוגית ומפזרים את חתיכות החמאה מעל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
1
לטאטא יחד את הקמח, 3 כפות של הסוכר, אבקת האפייה, וסודה לשתייה בקערה גדולה לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את החמאה וזורקים עם האצבעות עד שמצופים היטב בתערובת הקמח. באמצעות בלנדר מאפה או 2 סכינים, לחתוך את החמאה לתוך החומרים היבשים עד מופחת חתיכות בגודל אפונה, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מוסיפים את חלב החמאה או יוגורט ומערבבים עד לקבלת בצק רך ומתפורר.מחלקים את הבצק ל 9 מנות שוות. טופס כל חלק לתוך פטי 2 אינץ ' רחב ומניחים על צלחת גדולה. מכסים בניילון נצמד ומניחים בצד.כאשר האפרסקים מוכנים, להסיר את תבנית האפייה מהתנור, מערבבים כדי לכסות את האפרסקים במיצים, ומסדרים שכבה אפילו שוב.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
אפרסקאפרסק
יוגורטיוגורט
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
מניחים את קציצות הבצק בשכבה אחת על גבי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מפזרים את הכף הנותרת של סוכר באופן שווה על החלק העליון של הסנדלר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
6
אופים עד הביסקוויטים הם חום זהוב ואת המילוי מבעבע בקצוות, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
להעביר מתלה תיל ולתת מגניב לפחות 20 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפרסקים בשלים אך מוצקים (כ -6 אפרסקים בינוניים), חצויים, מגולענים, וחותכים לפרוסות בעובי 1/2 אינץאפרסקים בשלים אך מוצקים (כ -6 אפרסקים בינוניים), חצויים, מגולענים, וחותכים לפרוסות בעובי 1/2 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח משובחמלח משובח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה או יוגורט חלב מלאחלב חמאה או יוגורט חלב מלא6(חוֹרֶף)חמאה קרה ללא מלח( מקל 3/4), לחתוך לחתיכות קטנותחמאה קרה ללא מלח( מקל 3/4), לחתוך לחתיכות קטנות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכרמים Bully Hill יבש Riesling עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים