קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת גבינה עם משי שוקולד

עוגת גבינה עם משי שוקולד
עוגת גבינה עם משי שוקולד דורשת 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 343 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא את "ונילן חלץ", מלח, מים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: עוגת משי צרפתית שוקולד (המשי הצרפתי של כיכר אופים חקיין), מבחן שוקולד חלב {: פנקייק משי שוקולד}, ו לפאי שוקולד משי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה, ולזרוק עם מזלג עד מעורבב. הקש תערובת פירור לתוך החלק התחתון של מחבת springform 9 אינץ ' מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
קערהקערה
3
אופים ב 400 במשך 8 דקות. קרום מגניב על מתלה תיל. הגדל את טמפרטורת התנור ל-52
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
4
מערבבים חצי שוקולד וחלב בקערה; מיקרוגל ב 45 שניות גבוהות או עד שוקולד נמס, ערבוב לאחר 30 שניות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
Semisweet שוקולדSemisweet שוקולד
שוקולדשוקולד
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
שלב 1 1/4 כוסות סוכר, גבינות, וניל ומלח במעבד מזון, ולעבד רק עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
6
מוסיפים חלבונים, ומעבדים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
7
מוסיפים תערובת שוקולד, קקאו, ציפוי פאדג', שמנת חמוצה, ומעבדים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוקולדשוקולד
אבקת קקאואבקת קקאו
8
הבלילה כפית למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
אופים ב 525 במשך 7 דקות. הפחת את טמפרטורת התנור ל-250 ואפה 25 דקות או עד שכמעט נקבע. עוגת גבינה נעשית כאשר המרכז בקושי זז כאשר המחבת הוא נגע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
10
הסר עוגת גבינה מהתנור; להפעיל סכין סביב הקצה החיצוני, להתקרר לטמפרטורת החדר. כיסוי וצינה לפחות 8 שעות.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
תנורתנור

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי וופל שוקולד מופחת קלוריות (כ -20 עוגיות)פירורי וופל שוקולד מופחת קלוריות (כ -20 עוגיות)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חוסם גבינת שמנת ללא שומןחוסם גבינת שמנת ללא שומן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק 1/3-פחות שומן גבינת שמנתבלוק 1/3-פחות שומן גבינת שמנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתהליך הולנדי או קקאו לא ממותקתהליך הולנדי או קקאו לא ממותק4largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציפוי פאדג'חםציפוי פאדג'חם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה, נמסהמרגרינה, נמסה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץשוקולד חצי מתוק, קצוץ2(חוֹרֶף)חלב דל שומןחלב דל שומן2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן