קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גזר לבן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת ג'ינג'ר

עוגת גזר לבן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת ג'ינג'ר
והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אם יש לך allspice הקרקע, שיני קרקע, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת גזר לבן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת ג'ינג'ר, עוגת קינמון ותבלינים עם ציפוי גבינת שמנת וג'ינג'ר מסוכר, ו שלוש שכבות עוגת גזר לבן עם ציפוי גבינת שמנת ושורשים: מצבור סופי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. חמאה וקמח 13x9x2 אינץ תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים קמח, סוכר, זנגביל טחון, אבקת אפייה, קינמון, 3/4 כפית מלח, אגוז מוסקט, allspice, וציפורן בקערה גדולה; להקציף לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף ביצים, שמן, חלב, ו 1 כפית וניל בקערה בינונית לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים תערובת ביצים על מרכיבים יבשים; מערבבים עד רק בשילוב. מערבבים בגזר לבן ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
5
מעביר את הבלילה למחבת מוכנה.
6
אופים עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, על 25 דקות. עוגה מגניבה לגמרי במחבת על מתלה.
7
מקציפים גבינת שמנת וחמאה בקערה גדולה עד חלקה. לנצח ג ' ינג ' ר טרי הנותרים 1/8 כפית מלח ו 1/2 כפית וניל. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר ולהכות עד ציפוי חלק.
מרכיבים שתצטרך
8
מורחים על עוגה. (ניתן להכין 1 יום קדימה. כיסוי וצינה.)
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)חמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, טמפרטורת החדרגבינת שמנת, טמפרטורת החדר3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) גזר לבן מגורר קלוף (כ 3 גדול)(ארוז) גזר לבן מגורר קלוף (כ 3 גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות (על אבקת סוכרכוסות (על אבקת סוכר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל, מחולקתמצית וניל, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה או שמן צמחישמן קנולה או שמן צמחי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך, קלויים, קצוציםאגוזי מלך, קלויים, קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת