קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר ללא חלב עם זיגוג לימון

עוגת גזר ללא חלב עם זיגוג לימון
עוגת גזר ללא חלב עם זיגוג לימון הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני קינוח. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 712 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. פסחא יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קמח, זנגביל, במעבד מזון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו עוגת גזר ללא גלוטן עם ציפוי גבינת שמנת ללא חלב, עוגת גזר ללא חלב הטובה ביותר של סבתא, ו גלידת עוגת גזר ללא חלב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעיל שני, 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות עם תרסיס nonstick. קו אותם עם נייר קלף ונייר מעיל עם תרסיס nonstick.מחממים תנור ל 350°.לנפות את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ותבלינים; סט aside.In הקערה של מערבל חשמלי, להכות את הביצים, הן סוכרים ווניל באמצעות מצורף whisk. הכה במהירות בינונית במשך 3 דקות.מנמיכים את המהירות ומוסיפים לאט את השמן, פועם ברציפות. תערובת הביצים תהפוך עבה יותר כמו השמן מתווסף. המשך להכות עוד 5 דקות.במהירות הנמוכה ביותר, מוסיפים את תערובת הקמח ברבעיות.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
דבש הדריםדבש הדרים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים היטב, ולאחר מכן ביד, מקפלים את הגזר, צימוקים ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
3
מניחים את המחבתות מוכנות ואופים 15 דקות. לסובב את המחבתות ואופים במשך 5 יותר דקות, או עד עוגות עלו והם זהובים-חום, המשרד למגע, ובוחן עוגה יוצא נקי מהמרכז.לקרר את העוגות על מתלה תיל. להפוך אותם על צלחת או מעגל עוגה; מעיל במרכז עוגה אחת עם זיגוג לימון.למעלה עם שכבת העוגה השנייה, ולאפשר את זיגוג הנותרים כדי מעיל העליון ולרוץ במורד הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מערבבים את המיץ עם הסוכר ומערבבים היטב לשלב בצורה חלקה. אם הזיגוג נראה נוזלי מדי, להוסיף קצת יותר סוכר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממתקים סוכרממתקים סוכר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)4ביציםביצים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר, מקולף ומגורד ביד או במעבד מזוןגזר, מקולף ומגורד ביד או במעבד מזון1(יכול להיות או להרחיק)תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרי (או פחות או יותר לפי הטעם)מיץ לימון סחוט טרי (או פחות או יותר לפי הטעם)0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים (יכול להיות חצי כהה וחצי זהב)צימוקים (יכול להיות חצי כהה וחצי זהב)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן סלט נייטרלי, כגון קריסקו [קראו תווית עבור סויה חינם]שמן סלט נייטרלי, כגון קריסקו [קראו תווית עבור סויה חינם]11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)אגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)