קושימומחה
מוכן ב1 ש, 54 דק.
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםקלתית
מגזין

עוגת דובדבנים עם קרום סוכר

עוגת דובדבנים עם קרום סוכר
סוכר קרום דובדבן פאי עשוי להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 51 גרם של שומן, וסך הכל 1023 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו חמאה, דובדבנים, קירש ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 54 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת חמאת בוטנים עם קרום בייגלה, עוגת דובדבנים, ו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.