קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת דלעת עם ארבע שכבות עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים

עוגת דלעת עם ארבע שכבות עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים
ארבע שכבות עוגת דלעת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים הוא צמחוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 631 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת חמישה תבלינים, אבקת סוכר, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת שכבות דלעת עם מילוי ג'ינג'ר כתום וזיגוג גבינת שמנת קינמון, עוגת שכבות מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים, ו עוגת שכבות אוכמניות ותפוז עם ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתלה מיקום בשליש התחתון של תנור;מחממים ל 350°f. ריסוס שני 9 אינץ עוגה panswith 1 1/2 אינץ ' הצדדים עם ריסוס nonstick. Linebottoms עם קלף; קלף ספריי.
2
לטאטא קמח ואת 4 ingredientsבקערה גדולה. באמצעות מיקסר חשמלי, beatbutter בקערה גדולה אחרת עד חלקה.הכה בסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף ביצים 1 בכל פעם, מכה כדי להתמזג בין תוספות. Beatin דלעת.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף מרכיבים יבשים לחמאה ב 3 תוספות לסירוגין עם תוספות מילקין 2, מכות כדי למזג בין ביןתוספות. מחלקים את הבלילה בין מחבתות.
5
אופים עוגות עד בודק מוכנס intocenter יוצא נקי, כ 40 דקות.מגניב מחבתות על מתלה 15 דקות. הפעל עוגות knifearound כדי לשחרר. הפוך עוגות ontoracks.
6
הסר קלף. שימוש panbottom טארט כסיוע, להפוך עוגות על גבי מדפים, למעלה צדדים, מגניב לחלוטין. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. לעטוף עוגות inplastic ולאחסן בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
1
באמצעות מיקסר חשמלי, beatbutter בקערה גדולה עד חלקה.
2
Addcream גבינה קליפת תפוז; לנצח untilsmooth.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים אבקת סוכר ומכים עלמהירות נמוכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
צמרות מעוגלות מעוגות.באמצעות סכין משונן ארוך, לחתוך כל cakehorizontally במחצית.
5
מניחים שכבת עוגה 1, בצד לחתוך למעלה, על מגש גדול. כף 2/3 cupfrosting על גבי עוגה ב dollops; להפיץ toedges. חזור על 2 פעמים נוספות עם עוגה וחוצה; למעלה עם שכבת העוגה שנותרה, לחתוך למטה.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים שאריות ציפוי ועלים של עוגה (שכבה תהיה דקה). לעשות קדימה: ניתן לעשות 2 ימים קדימה. Coverwith כיפה עוגה; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו לעמוד בחדר 1 שעה לפני ההגשה.
8
לקשט עוגה עם אגוזי מלך ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
9
* תערובת תבלינים המכילה בדרך כלל זרעי שומר, פלפל סצ ' ואן,קינמון, אניס כוכב, וציפורן; availablein בסעיף התבלינים של רוב הסופרמרקטים.
מרכיבים שתצטרך
10
בתיאבון