קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות15
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת חטיף תבלינים תפוחים

עוגת חטיף תבלינים תפוחים
אם יש לך על 40 דקות לבלות במטבח, עוגת חטיפים של תבלינים תפוחים עשויה להיות יוצאת מן הכלל חלב חינם מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 215 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה מ טעם הבית דורש מילוי פאי תפוחים, שמן קנולן, ביצים ותערובת עוגות תבלינים. 18 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד גם קינוח במחיר סביר מאוד. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 21%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגת חטיף דבש ותבלינים, עוגת חטיף תבלינים דבש, ו עוגת חטיף צימוקים-תבלינים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את כל המרכיבים; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתוך משומן 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגה עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.