קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות125
ציון בריאות3
מגזין

עוגת חתונה לימון-פטל

עוגת חתונה לימון-פטל
עוגת חתונה לימון-פטל דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 125 מנות. עם 23 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פטל, אצוות עוגה רכה, אצווה לימון curd, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זה יהיה להיט בחג החתונה שלך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-190 היו אומרים שזה פגע במקום. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו עוגת חתונה לימון-פטל, עוגת חתונה Raspberry Laced, ו עוגת חתונה לבנה עם מילוי פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
2 ימים עד 2 שבועות לפני ההגשה: לעשות שכבות עוגה
2
השתמש 3 קבוצות של עוגה לבנה רכה לעשות שני 12 אינץ', שני 9 אינץ', ושתי עוגות 6 אינץ'. מגניב לגמרי.
3
2 ימים לפני ההגשה: להרכיב כל שכבה
4
באמצעות סכין משונן ארוך, חצי כל עוגה אופקית. כל שכבה צריכה להיות שטוחה לחלוטין ככל האפשר. באמצעות סכין משונן ארוך, לחתוך את כל בליטות שאולי יצאו על העוגה שלך במהלך האפייה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
1
מניחים שכבה אחת 12 אינץ ' על 12 אינץ קרטון עגול.
2
מורחים 2 כוסות לימון על עוגה. סדר 2 כוסות פטל, זה לצד זה, גזע מסתיים למטה, על גבי curd במעגלים קונצנטריים כדי לכסות את כל השכבה. למעלה עם שכבה שנייה 12 אינץ', בעדינות לחיצה על שכבות יחד.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
קרם לימוןקרם לימון
מורחיםמורחים
3
מורחים 2 כוסות לימון curd על גבי שכבה שנייה, ולאחר מכן לכסות עם השכבה השלישית 12 אינץ', בעדינות לחיצה על שכבות יחד.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
מורחיםמורחים
4
מורחים 2 כוסות לימון על גבי שכבה שלישית. סדר 2 כוסות פטל, זה לצד זה, גזע מסתיים למטה, על גבי curd במעגלים קונצנטריים כדי לכסות את כל השכבה. למעלה עם שכבה רביעית 12 אינץ', בעדינות לחיצה על שכבות יחד.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
קרם לימוןקרם לימון
מורחיםמורחים
5
חזור על התהליך כדי להפוך את שכבת 9 אינץ', באמצעות 1 1/3 כוסות לימון curd בין כל שכבה ו 1 1/2 כוסות פטל בין השכבות הראשונות והשניות ובין השכבות השלישית והרביעית.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
קרם לימוןקרם לימון
6
חזור על התהליך כדי להפוך 6 אינץ שכבת, באמצעות 2/3 כוס לימון curd בין כל שכבה 1 כוס פטל בין השכבות הראשונות והשניות ובין השכבות השלישית והרביעית.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
קרם לימוןקרם לימון
7
מקררים שכבות עד קרד הוא מוצק, על 1 שעה.
8
2 ימים לפני ההגשה: פירור מעיל וכפור שכבות
9
הפוך 2 מנות מקצפת חמאה. (אצווה הנותרים ייעשה ביום של קישוט.)
10
באמצעות מרית אופסט וכ 2 1/2 כוסות חמאה, להפיץ רזה, אפילו מעיל של ציפוי על גבי צדדים של שכבת 12 אינץ'. חזור עם 9 אינץ 'ו 6 אינץ' שכבות, באמצעות 1 1/2 כוסות ו 1 כוס חמאה, בהתאמה. מקררים שכבות עד ציפוי מוצק, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
11
באמצעות מרית אופסט וכ 5 כוסות חמאה, להפיץ באופן שווה השני, עבה מעט (על 1/8 אינץ 'עבה) שכבת ציפוי על גבי הצדדים של שכבת 12 אינץ'. כפור 9 אינץ ' ו 6 אינץ שכבות באותו אופן, באמצעות כ 3 כוסות ו 2 כוסות חמאה, בהתאמה. מקררים שכבות לפחות 2 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
12
1 יום לפני ההגשה: להרכיב עוגה
13
להרכיב 3 שכבות לקשט עוגה, בעקבות הוראות צעד אחר צעד מאויר של Epicurious. כדי לראות את מליסה מרפי להרכיב לקשט את העוגה, לחץ כאן.