קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת לימון עם מוס פטל

עוגת לימון עם מוס פטל
עוגת לימון עם מוס פטל עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 350 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך מילוי פאי פטל, קצפת, תערובת עוגת לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. נסו עוגת מוס פטל לימון בצנצנת, ריבועי מוס לימון-פטל, ו מוס לימון מענג עם רוטב פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350°F (325°F למחבתות חשוכות או לא דביקות). גריז או לרסס שני 8 או 9 אינץ מחבתות עוגה עגולות. בקערה גדולה, לנצח תערובת עוגה, חלב חמאה, שמן, קליפת לימון וביצים עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה 30 שניות, ולאחר מכן במהירות בינונית 2 דקות, קערת גירוד מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קליפת לימוןקליפת לימון
תערובת עוגהתערובת עוגה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
2
יוצקים לתוך מחבתות.
3
אופים לפי ההוראות על הקופסה. מגניב 10 דקות. הפעל סכין סביב הצד של מחבתות כדי לשחרר עוגות; להסיר מחבתות למדפים קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
4
מניחים שכבת עוגה 1, מעוגל בצד למטה, על צלחת הגשה.
5
מורחים 3/4 כוס העוגה מילוי על שכבת העוגה כדי בתוך 1/4 אינץ ' של קצה. למעלה עם שכבה שנייה, צד מעוגל למעלה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
6
בקערה בינונית מקוררת, לנצח שמנת מתוקה עם מיקסר חשמלי על מהירות גבוהה עד פסגות רכות טופס. לנצח הנותרים 1 1/4 כוסות עוגה מילוי על מהירות נמוכה רק עד מעורבב. כפור בצד העליון של עוגה עם מוס פטל.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
מילוי פאימילוי פאי
פטלפטל
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
7
מקשטים עם פטל טרי ועלי נענע. חנות מכוסה באופן רופף במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
פטלפטל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש