קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מוקה פאדג'

עוגת מוקה פאדג'
אם יש לך בערך 1 שעה לבלות במטבח, עוגת מוקה פאדג'עשויה להיות נהדרת לקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 15. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש קפה חזק, אבקת אפייה, קמח וסוכר. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון של 12%, המנה הזו לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת מוקה פאדג'בונדט עם זיגוג מוקה פאדג, עוגת מוקה-פאדג, ו עוגת מוקה-פאדג.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את החומרים היבשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הביצים, הקפה, החלב, השמן והווניל; מקציפים במהירות בינונית למשך 2 דקות (הבלילה תהיה דקה).
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קפהקפה
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
3
יוצקים לתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים ב 350 במשך 35-40 דקות או עד עוגה קיסם יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בינתיים, לזיגוג, ממיסים חמאה בסיר קטן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים קקאו; מערבבים עד שהתערובת סמיכה ומבעבעת מעט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
7
מסירים מהאש ויוצקים לקערה קטנה. מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מוסיפים סוכר של ממתקים לסירוגין עם חלב, מכים עד חלקה. מערבבים פנימה וניל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
חלבחלב
9
מורחים על עוגה חמה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
10
תן להתקרר לפני החיתוך.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2ביציםביצים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.