קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת מזון השטן עם ציפוי מנטה

עוגת מזון השטן עם ציפוי מנטה
עוגת השטן עם ציפוי מנטה עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 989 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. גשו לסופר וקנו מים, ביצים, אבקת קקאו ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת השטן עם ציפוי מרשמלו, עוגת מזון השטן עם ציפוי מלאך, ו עוגת מזון השטן עם ציפוי מוקה קרם חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתלה מיקום במרכז התנור;מחממים ל 177°. חמאה שני 9 אינץ '-מחבתות diametercake עם 2 אינץ ' -צדדים גבוהים.מחבתות אבק עם קמח; לנצל את עודף.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף 4 מרכיבים בקערה בינונית כדי להתמזג.באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח סוכר וחמאה קערה גדולה עד מעורבב היטב. לנצח ineggs 1 בכל פעם, מכות גם לאחר כל אחדהתוספת. מקציפים בחלמון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים קקאו beatuntil היטב מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תערובת קמח ב3 תוספות לסירוגין עם מי קרח ב2additions, מתחיל ומסתיים עם תערובת קמח ומכות עד רק מעורבב וsmooth לאחר כל תוספת. מחלקים batterbetween מחבתות מוכנות; צמרות חלקות.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עוגות עד בודק מוכנס intocenter יוצא נקי, כ 40 דקות.עוגות מגניבות במחבתות על מתלים 15 דקות.הפוך עוגות על מתלים וקריר completely.DO קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה.לעטוף בנייר כסף; לאחסן בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
1
הביאו קרם וסירופ תירס להרתיח בסיר אינמדיום.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; להוסיף שוקולד ו לטאטא עד מומסותשן.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לקערה קטנה. צמרמורת untilfirm מספיק כדי להפיץ, על 1 שעה. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. לפני שימוש, לתת לעמוד בטמפרטורת החדר untilsoft מספיק כדי להתפשט, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1
שוקולד פלסוויט בקערה חסינת חום גדולה.להביא 1 כוס קרם להתבשל בסיר.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים שמנת חמה על שוקולד לבן.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד 1 דקה; להקציף עד חלקה.
4
להקציף לחלץ. כיסוי; צמרמורת עד mixturethickens והוא קר, לפחות 4 שעות. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. לְצַנֵן.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף 2 כוסות קרם קר כדי whitechocolate קרם ולהכות עד חלקה ויוצרים כתמים. לעשות קדימה: ניתן לעשות 3שעות קדימה. כיסוי וצינה. Rewhisk tothicken, במידת צורך, לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
6
באמצעות סכין משונן ארוך, לחתוך כל עוגה אופקית לשניים.
7
מקום 1 מגש layeron עוגה, לחתוך את הצד.
8
מורחים 1/3 של גנאש שחור שוקולד על עוגה. כפית 2 כוסותקרם שוקולד ב dollops על עוגה;להפיץ באופן שווה לקצוות. למעלה עם שכבת secondcake,לחתוך בצד למטה; מורחים 1/3 ofganache מעל, אז 2 כוסות שוקולד לבן קרם. חזור עם שכבת העוגה השלישית,לחתוך למעלה, נשאר גנאש, ולהישאר קרם. כיסוי עם שכבת העוגה הרביעית, cutside למטה. להירגע בזמן הכנת ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים סוכר, 1/2 כוס מים, חלבונים ביצה, cornsyrup בקערה גדולה של standmixer חובה כבדה.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף ביד להתמזג היטב. Setbowl עם תערובת על סיר ofgently מבשלים מים; להקציף בקביעות עם יד להקציף עד תערובת הדומה מרשמלו קרם וסרטים טופס כאשר הוא הרים, 8 עד 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף תמצית inpermint.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר קערה מן overwater ו לצרף קערה כדי standmixer חובה כבדה מצויד מצורף whisk. לנצח את מהירות onhigh עד התערובת היא בקושי חם totouch ועבה מאוד, 7 עד 8 דקות.
5
באמצעות מרית אופסט ועובדבמהירות, להפיץ זיגוג מעל בצד העליון של העוגה.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים תלתלי שוקולד מעל לצדדים. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 dayahead. כיסוי עם כיפת עוגה; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואתלתלי שוקולד מריר-מתוקתלתלי שוקולד מריר-מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ תירס קלסירופ תירס קל3largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקה קרה, מחולקתשמנת מתוקה קרה, מחולקת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי קרחמי קרח1(יכול להיות או להרחיק)תמצית מנטה טהורתמצית מנטה טהור11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק, מנופהאבקת קקאו לא ממותק, מנופה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן באיכות גבוהה (כגון Lindt או פרוג'ינה), קצוץ דקשוקולד לבן באיכות גבוהה (כגון Lindt או פרוג'ינה), קצוץ דק