קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מרשמלו שוקולד

עוגת מרשמלו שוקולד
עוגת מרשמלו שוקולד עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 427 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אם יש לכם מים, תמצית vanillan, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו קאפקייק שוקולד - מבחן הקאפקייק שוקולד האולטימטיבי שאופה על ידי 50 אופים ועוד היד נטויה, Cupcake סיידר בטטה עם ציפוי מרשמלו, ו דלעת צ'ילי עם Abuelita שתי דרכים-Cupcake ולא-Cupcake: זיווג הקאפקייקס הראשון שלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F. קו עוגה 12 כוס או מחבת מאפין עם liners קאפקייקס נייר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
לנפות יחד את הסוכר, קמח, קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים וקציפים את הביצה, חלב, שמן ווניל בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
באמצעות מרית, לשלב את החומרים יבשים ורטובים, לסירוגין בין השניים, החל 1/3 של החומרים היבשים וכלה 1/3 של החומרים היבשים. מערבבים עד חלקה, ולאחר מכן להוסיף את המים החמים מאוד ומערבבים עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
מעבירים את הבלילה לכד (קל יותר לשפוך את הבלילה מאשר לגרוף, כפי שהוא דק מאוד).
6
יוצקים את הבלילה לתוך מחבת הקאפקייקס, ממלאים כל כוס 3/4-מלאים ואופים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
7
בואו cupcakes מגניב במשך 5 דקות לפני מילוי. טען את הזיגוג לתוך שקית צנרת מצויד עם קצה מאפה עגול. הכנס את הקצה לתוך הקאפקייקס ולמלא עם ציפוי קטן, ולאחר מכן באמצעות אותו קצה, כפור את צמרות העוגות. צנן את הקאפקייקס במקרר במשך 15 דקות כדי להגדיר את הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
8
טפטפו את העוגות המצופות עם גאנש פושרים.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
1
בקערת ערבוב גדולה, לשלב את קרם מרשמלו, סוכר, קיצור, מלח, תמצית וניל, ומערבבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
תמצית ונילתמצית וניל
קיצורקיצור
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
1
מערבבים את השוקולד, החמאה, האספרסו החם וסירופ התירס בקערה בטוחה למיקרוגל וחום, 20 שניות בכל פעם עד שהשוקולד נמס, ומערבבים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
אספרסואספרסו
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
טפטוף את העוגות המצוננות, חלביות המרשמלו עם גאנש פושר.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
קאפקייקסקאפקייקס

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים0(יכול להיות או להרחיק)סירופ תירס קלסירופ תירס קל1(קיבלר)(קיבלר)1(חוֹרֶף)אספרסו חםאספרסו חם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרשמלו (מומלץ: מוך)קרם מרשמלו (מומלץ: מוך)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקת (מומלץ: הרשי)אבקת קקאו לא ממותקת (מומלץ: הרשי)0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקותקיצור ירקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים