קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות25
מגזין

עוגת פירות כהה עשירה

עוגת פירות כהה עשירה
עוגת פירות כהה עשירה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 1870 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. . חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, שקדים, סודה לשתייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 66% המנה הזאת די טובה. נסו עוגת פירות עשירה לחג המולד, עוגת פירות עשירה לחג המולד, ו עוגת פירות עשירה אגוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף ולייבש את הצימוקים ואת דומדמניות. לשטוף, יבש, בור, ולקצוץ את התאריכים. קוצצים את הצימוקים ואת קליפות הדר. תחתוך את הדובדבנים. חסמו את השקדים, וחתכו אותם לאורך.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
דומדמניותדומדמניות
שקדיםשקדים
צימוקיםצימוקים
תאריכיםתאריכים
2
מערבבים פירות ואגוזים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
גריז וקו 3 מחבתות עוגת חג המולד סטנדרטיות (מחבתות עגולות אלה הם לפחות 3 אינץ 'עמוק ומגיע סט של שלושה גדלים-5, 7, ו 9 אינץ' לרוחב) עם 4 שכבות של נייר שעווה כבד, או 3 שכבות של נייר חום. גריז שוב. מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מנפים יחד קמח, אבקת אפייה, סודה, מלח ותבלינים על פיסת נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
פופפופ
5
הסר 1 כוס תערובת הקמח הזה, ולשלב עם פירות ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פירותפירות
אגוזיםאגוזים
6
מערבבים עד פירות מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
7
שמנת החמאה עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
8
הוסף תמציות. בהדרגה להוסיף סוכר, ערבוב עד שמנת. מקציפים חלמונים עד אור בצבע לימון, ומכים לתוך תערובת החמאה. מערבבים את המולסה, ומכים יחד היטב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מולסהמולסה
חמאהחמאה
לימוןלימון
סוכרסוכר
9
מוסיפים חצי מתערובת הקמח הנותרת ומתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
10
מקפלים את החלבונים עד נוקשה אבל לא יבש; לקפל לתוך הבלילה. מערבבים בקלילות את תערובת הקמח הנותרת לסירוגין עם מיץ פירות משולב וקפה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ פירותמיץ פירות
חלבוניםחלבונים
קפהקפה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
11
מוסיפים פירות משוריינים ואגוזים, מתמזגים עד הפרי מופץ היטב.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
אגוזיםאגוזים
12
הפוך את הבלילה לפחי עוגה מוכנים, ממלא כל אחד על 2/3 מלא ומפיץ הבלילה באופן שווה.
13
אופים במרכז התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
אופים עוגה קטנה 2 1/2 שעות, עוגה בינונית 3 1/2 שעות, ועוגה גדולה 4 עד 4 1/2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
15
הסר מהתנור ולאפשר לעמוד 5 דקות, ואז להתברר מתלה חוט להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק( 23)( 23)3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת הדר מעורבת מסוכרתקליפת הדר מעורבת מסוכרת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים מגולעניםתאריכים מגולענים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות12תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה12חלמוניםחלמונים7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ענביםמיץ ענבים2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע4(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1בצל צהוב בינוני, קצוץצימוקים סולטנהצימוקים סולטנה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן