קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת פסחא סיציליאנית

עוגת פסחא סיציליאנית
עוגת פסחא סיציליאנית היא צמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 463 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור פסחא. אם יש לך תמצית vanillan, חלבונים ביצה, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-30 דקות. . עם כפית ציון של 39% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: קיש פסחא לארוחת בוקר חג הפסחא / המטבח של סימון, ביסקוויטים חג הפסחא, איך לעשות ביסקוויטים חג הפסחא ללא ביצים, ו קנולי סיציליאניname.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). בסיר, להביא 2 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
2
מוסיפים אורז ומערבבים. להפחית חום, כיסוי ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
הסר מהחום והנח בצד.
4
מניחים צימוקים בסיר קטן ומכסים במים רותחים. מבשלים על אש נמוכה או 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הסר מהחום, לנקז ולהניח בצד.
6
כדי להפוך את הבצק: בקערה בינונית, חמאת שמנת וסוכר כוס 1/3 עד אור ורך. מקציפים 1 חלמון ביצה. מערבבים בקמח עד שהתערובת יוצרת כדור. לעטוף עם פלסטיק ולתת לנוח במקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בסיר בינוני, לשלב אורז מבושל, חלב, גרידת תפוזים ו 1 כף סוכר. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב לעתים קרובות, עד התערובת היא שמנת ועבה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
גרידה כתומהגרידה כתומה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר מהחום.
9
מערבבים בגבינת ריקוטה, 3 חלמונים ביצה, 1/3 כוס סוכר, צימוקים מבושלים וקינמון. מערבבים במי פרח וניל ותפוז.
מרכיבים שתצטרך
מי פרחים כתומיםמי פרחים כתומים
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
סוכרסוכר
10
בקערת ערבוב זכוכית או מתכת גדולה, להכות חלבונים ביצה עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים 1/3 של הלבנים לתוך הבלילה, ואז לקפל במהירות בלבנים שנותרו עד לא פסים להישאר.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
11
מרדדים 3/4 של הבצק מאפה לתוך מעגל 11 אינץ 'בשורה התחתונה ואת הצדדים של מחבת 9 אינץ' springform.
מרכיבים שתצטרך
בצק מאפהבצק מאפה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
12
יוצקים מילוי לבצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
13
מרדדים את הנותרים 1/4 של הבצק לתוך מעגל 10 אינץ ' וחותכים לרצועות סריג. לחצות את הרצועות על המילוי. אטמו את רצועות הסריג אל הבצק התחתון.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
14
אופים בתנור שחומם מראש במשך שעה, או עד מאפה הוא חום זהוב. מגניב בטמפרטורת החדר במשך כ 5 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)4תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1זנים של פטריותזנים של פטריות3חלמוניםחלמונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2(חוֹרֶף)1 כף מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז מגוררת)1 כף מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז מגוררת)2(חוֹרֶף)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן