קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קילו היער השחור

עוגת קילו היער השחור
עוגת קילו היער השחור עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 9 גרם חלבון, 34 גרם שומן, ובסך הכל של 649 קלוריות. גשו לסופר וקנו ביצים, סודה לשתיה, חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות ו -15 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 24%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת קילו היער השחור, עוגת קילו היער השחור, ו עוגת יער שחור ללא ביצה, איך מכינים עוגת יער שחור.

הוראות

1
מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חמאה במהירות בינונית בעזרת מערבל מעמד חשמלי כבד עד לקבלת קרם. מוסיפים בהדרגה 1 1/3 כוסות סוכר מגורען ו -2 / 3 כוס סוכר חום, מקציפים עד שהם בהירים ותפוחים (כ -5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
3
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מקציפים רק עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת. מקציפים 1 כפית. וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
מקציפים יחד קמח ו -3 המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוסיפים לתערובת החמאה לסירוגין עם שמנת חמוצה, מתחילים ומסתיימים בתערובת הקמח. מקציפים במהירות נמוכה רק עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת. מערבבים פנימה שוקולד קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
יוצקים את הבלילה לתבנית עוגה עגולה משומנת ומקומחת בגודל 10 אינץ '(עם דפנות שגובהן 3 אינץ').
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
7
אופים ב 325 במשך שעה 1 ו 10 דקות עד 1 שעה ו 20 דקות או עד לבחור עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת על רשת 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מוציאים מהמחבת לרשת; מגניב לחלוטין (כ 1 שעה).
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
9
בינתיים, להכין רוטב דובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
רוטברוטב
10
מניחים עוגה על צלחת הגשה או דוכן עוגה. לאט לשפוך רוטב דובדבנים על העוגה. מקציפים שמנת כבדה, 1 כף. סוכר מגורען, ואת הנותרים 1/4 כפית. וניל במהירות בינונית-גבוהה עד שנוצרות פסגות רכות. קצפת דולופ על עוגה, ומפזרים שוקולד מגולח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קצפתקצפת
שמנת כבדהשמנת כבדה
שוקולדשוקולד
ונילוניל
דובדבניםדובדבנים
רוטברוטב

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מריר מתוק שוקולד אפייה ריבועים, קצוץ דקמריר מתוק שוקולד אפייה ריבועים, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים10ריבס, קצוץ טרי או קפואשוקולד מריר מגולחשוקולד מריר מגולח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה10ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב דובדבניםרוטב דובדבנים4largesביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל, מחולקתמצית וניל, מחולק