קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

עוף מטוגן אורז עם כרישה ואוכמניות מיובשות

עוף מטוגן אורז עם כרישה ואוכמניות מיובשות
רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם כרישה, אורז חום, חמוציות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 26 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: אורז עם כרישה מומסת ופירות יבשים, פודינג אורז עם אפרסמונים ואוכמניות מיובשות, ו אורז בר פילאף עם חמוציות מיובשות ופקאנים.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
2
מוסיפים 1 כף שמן זית למחבת, מתערבל למעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים 1/8 כפית מלח על עוף.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עוף למחבת, ומטוגנים במשך 3 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את העוף מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף כרישה, פלפל שחור, ונשאר 5/8 כפית מלח למחבת; לטגן במשך 4 דקות או עד כרישה הוא רך וזהב.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף תערובת כרישה עוף.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף את הנותרים 1 כף שמן למחבת, מסתחרר מעיל.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים אורז, ערבוב היטב כדי מעיל אורז עם שמן; לבשל, בלי לערבב, 2 דקות או עד הקצוות מתחילים חום. מערבבים תערובת אורז; לבשל, ללא ערבוב, 2 דקות או עד הקצוות מתחילים חום. מערבבים בתערובת עוף, חמוציות ומרווה.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים יין; מבשלים 2 דקות או עד שהתערובת יבשה, מערבבים כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות מסה Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Essay Chenin Blanc
Essay Chenin Blanc
החיבור Chenin Blanc הוא תערובת לבנה בעלת גוף בינוני העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, Chenin Blanc. היין בלאן מעניק ליינות סלט פירות, ניחוחות גויאבה ומלון וחומציות מרעננת. כמה sur לשכב על פחות במשך כמה חודשים מוסיף את המורכבות והגוף. מגע של Viognier ארומטי משלים את מבנה הפרי עם כמה רמזים פרחוניים. היין מושלם לבדו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלבת היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות ומתוקות וסלטים קיציים.תערובת: 87% Chenin Blanc, 13% Viognier