קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

ריזוטו לימון מאייר עם בזיליקום

ריזוטו לימון מאייר עם בזיליקום
המתכון Meyer ריזוטו לימון עם בזיליקום מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה אחת מכילה 406 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. אם יש לכם ורמוט, עלי בזיליקום, צ'ילה התאילנדית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: ריזוטו לימון מאייר, ריזוטו לימון מאייר, ו עוגות ריזוטו לימון מאייר.

הוראות

1
להביא את המניה לרתיחה בסיר בינוני, לכסות ולשמור חם. ממיסים את החמאה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל, צלע סלרי וצ ' ילה, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב, עד שהתרכך, כ -7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את עלי הסלרי ושום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב עד מבריק, על 1 דקה
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הוורמוט לאורז ומבשלים על חום מתון עד כמעט נספג, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המניה החמה, 1 כוס בכל פעם, ומבשלים, תוך ערבוב מתמיד בין תוספות, עד שרוב המניה נספגת לפני הוספת יותר. האורז נעשה כאשר הוא רך ורוב הנוזל נספג, על 20 דקות בסך הכל. מערבבים את 1/2 כוס גבינת פרמזן, מסקרפונה, שידות לימון ומיצים ואת בזיליקום. מתבלים במלח ופלפל. כף ריזוטו לתוך קערות ומגישים, עובר פרמזן נוסף ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות אורז arborio1/2 כוסות אורז arborio596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום ג'וליאןעלי בזיליקום ג'וליאן1סלרי פנימי רך, קצוץ דק, בתוספת 1/4 כוס עלים קצוציםסלרי פנימי רך, קצוץ דק, בתוספת 1/4 כוס עלים קצוצים1בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף או מרק דל נתרן משומרציר עוף או מרק דל נתרן משומר1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרי של אאוריקהמיץ לימון טרי של אאוריקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה דק Meyer לימון גרידהגרידה דק Meyer לימון גרידה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה דק יוריקה גרידת לימוןגרידה דק יוריקה גרידת לימון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון מאיר טרימיץ לימון מאיר טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טרי, ועוד להגשהגבינת פרמזן מגוררת טרי, ועוד להגשה1( חצילים)בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1צ'ילה התאילנדית, טחוןצ'ילה התאילנדית, טחון2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט לבןורמוט לבן