קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

עוגת קפה מחמצת חמוציות

עוגת קפה מחמצת חמוציות
צריך ארוחת בוקר צמחונית לקטו אובו? עוגת קפה מחמצת חמוציות יכולה להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 240 קלוריות. אם יש לכם תערובת פודינג וניל, סודה לשתייה, מתנע מחמצת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת קפה ברי מחמצת, עוגת קפה חמוציות, ו עוגת קפה חמוציות.

הוראות

1
בקערה שלבו את 14 המרכיבים הראשונים; מערבבים היטב. מקפלים פנימה חמוציות מיובשות.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים ל-10 אינץ ' משומן ומסוכר. צינור או מחבת צינור מחורץ.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
שלב מרכיבי ציפוי; מפזרים מעל הבלילה.
4
אופים בחום של 325 למשך 65-75 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות3ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון193אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) מיידי צרפתית וניל פודינג לערבבחבילות כל) מיידי צרפתית וניל פודינג לערבב1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמתנע מחמצת (מתכון גם במאתר מתכונים)מתנע מחמצת (מתכון גם במאתר מתכונים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת קפה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.