קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

עוגת שוקולד ואגוזים מהירה

עוגת שוקולד ואגוזים מהירה
אם יש לך בסביבה 20 דקות כדי לבלות במטבח, שוקולד מהיר & עוגת אגוז יכול להיות נהדר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, מתכון לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 793 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 65 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 47 אוהדים. אם יש לך ביסקוויטים קוקוס, קוקוס מיובש, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכונים דומים: בננה-אגוז-פצפוצי שוקולד לחם מהיר, עוגת שוקולד ואגוזים, ו עוגת שוקולד, אגוז ותאריך.

הוראות

1
קו 900 גרם כיכר פח עם שכבה כפולה של סרט נצמדות. ממיסים את החמאה, השוקולד והסוכר במיקרוגל על בינוני במשך 2-3 דקות או בקערה להגדיר על מחבת של מים רותחים על אש נמוכה. מערבבים בקינמון, מקרונים או עוגיות קוקוס ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
יוצקים את התערובת לתוך פח מוכן, חלקה על פני השטח עם סכין לכסות לחלוטין עם סרט נצמד. השאר במקרר להגדיר לפחות 2 שעות. כדי לשרת, להגדיר על צלחת, להסיר סרט נצמד ומפזרים קוקוס מיובש. העוגה עשירה למדי, כך לחתוך לחתיכות דקות ולהגיש עם פירות טריים או גלידה אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס מיובשקוקוס מיובש
פירות טרייםפירות טריים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "