קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שחמט שוקולד III

עוגת שחמט שוקולד III
עוגת שוקולד שחמט III עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון הקינוח שלך. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 352 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. מתכון זה של Allrecipes יש 15 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. אם יש לכם קציצות פאי בלתי מוסוות, ביצים, סוכר וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: אנגוס בארן עוגת שוקולד שחמט, עוגת שוקולד שחמט, ו עוגת שוקולד שחמט.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C.)
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לשלב סוכר, קקאו וחמאה מומסת. הכה עד חלקה. מקציפים ביצים, חלב ווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מילוי לתוך קליפות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 35 עד 40 דקות, או עד חום זהוב ומילוי מוגדר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.