קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת שיבולת שועל שוקולד

עוגת שיבולת שועל שוקולד
פאי שיבולת שועל שוקולד עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 378 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 28 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם שוקולד צ'יפס חצי מתוק, קוקוס, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: פאי שוקולד-שיבולת שועל-פקאן, שוקולד שיבולת שועל עוגת קרם כדורי רגל, ו דלעת שוקולד צ'יפס פאי שיבולת שועל עבור.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים ביצים עד לקבלת צבע סמיך ולימון (כ -3 דקות). ממשיכים להקציף תוך הוספת סוכר, מלח, סירופ תירס, חמאה או מרגרינה ווניל. מערבבים פנימה קוקוס, שיבולת שועל ושוקולד.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
קוקוסקוקוס
ונילוניל
לימוןלימון
סוכרסוכר
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
3
יוצקים מילוי לקליפת פאי.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
אופים 50 עד 55 דקות. מצננים לחלוטין לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לעוגת שיבולת שועל. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם רמז למינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.