קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת תפוחי אדמה מתוקים לאימון חג ההודיה

עוגת תפוחי אדמה מתוקים לאימון חג ההודיה
כפית בטטה לאימונים חג ההודיה הוא מנת תוספת צמחונית. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור חג ההודיה. אם יש לכם שמנת, אגוז מוסקט, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כפית בטטה, כפית בטטה, ו תבשיל בטטה מסורתי לחג ההודיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים תפוחי אדמה מתוקים עד רך כאשר פירסינג בסכין, 40 עד 45 דקות. כאשר קר מספיק כדי להתמודד, פורסים את תפוחי האדמה המתוקים לשניים וגורפים את הבשר לקערה בינונית כדי להתקרר לחלוטין.בינתיים, להפחית את החום ל 325 מעלות. בסיר בינוני מעל חום בינוני לשלב קמח תירס, חלב, חמאה, סוכר חום (אם שימוש), קינמון, קאיין, אגוז מוסקט, מלח, ומים. לבשל, ערבוב, עד מעובה מעט, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
קמח תירסקמח תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
סכיןסכין
קערהקערה
3
בואו מגניב.חמאה 9 אינץ ' על ידי 5 אינץ כיכר פאן. תניח בצד. עבודה בקבוצות במידת הצורך, מניחים תערובת קמח תירס, תפוחי אדמה מתוקים, קמח, דבש, ביצים ושמנת במעבד מזון. תהליך עד חלקה; לשפוך לתוך המחבת מוכן.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
קמח תירסקמח תירס
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים עד כפית מוגדר ומתחיל להתרחק הצדדים של פאן, על 50 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
5
תן מגניב מעט לפני ההגשה.כמו זה: כמו טעינה...