קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 47 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תפוחים-אגוז מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת

עוגת תפוחים-אגוז מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת
והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 627 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. לכי לחנות ותאספי תפוחים, מלח ים, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-47 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגת שזיפים מתובלת בזיגוג גבינת שמנת, עוגת גזר מתובלת הל עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד לבן, ו עוגת תפוחים ספייס עם הדובדבן גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים מתלה תנור במרכז התנור. מחממים את התנור ל 350 מעלות f. חמאה ליברלית וקמח צינור מחורץ 10 אינץ ' או מחבת שמרים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד את התפוחים, סירופ מייפל, ביצים, סוכר, שמן ווניל. בקערה בינונית נפרדת, לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, אגוז מוסקט, זנגביל ומלח. בקבוצות, לערבב את החומרים יבשים לתערובת התפוח. מערבבים באגוזים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
דבש הדריםדבש הדרים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
לשימור,לשימור,
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים את התערובת לתוך מחבת מוכן ואופים עד בודק עוגה או שיפוד מוכנס לתוך העוגה יוצא נקי, 55 עד 60 דקות. מגניב במשך 15 דקות ולהפוך על מתלה חוט להתקרר לחלוטין, על 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
עבור הדובדבן: במעבד מזון, לשלב את אבקת סוכר, שמנת כבדה, גבינת שמנת, 3 כפות מים, וניל. תהליך עד חלקה, הוספת מים נוספים, 1 כפית בכל פעם, עד הדובדבן הוא pourable. כפית הדובדבן על העוגה ולאפשר להגדיר במשך 20 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים12ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה לשמן את המחבתחמאה לשמן את המחבת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר3ביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחים ירוקים, כגון סבתא סמית', קלופים, cored וקוביות לחתיכות 1/4 עד 1/2 אינץתפוחים ירוקים, כגון סבתא סמית', קלופים, cored וקוביות לחתיכות 1/4 עד 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים3(חוֹרֶף)מים, בתוספת תוספת, לפי הצורךמים, בתוספת תוספת, לפי הצורך